परिच्छेद–५–
कार्यकारी परिष्द्
१३= कार्यकारी परिषदको्को्गठनगठनः
१_ विश्वविद्यालयको कार्यकारी निकायको रूपमा काम गर्न देहायका सदस्यहरू भएको कार्यकारी परिषद् हुनेछः–
क_ उपकुलपति –अध्यक्ष
ख_ शिक्षाध्यक्ष –सदस्य
ग_ अध्ययन संस्थानका डीनहरू मध्येबाट एकजना –सदस्य
घ_ सङ्कायका डीनहरू मध्येबाट एक जना –सदस्य
ङ_ विश्वविद्यालयका शिक्षकहरूमध्येबाट दुईजना –सदस्य
च_ रजिष्ट्रार –सदस्य–सचिव
२_ उप–दफा १_ को खण्ड ग_, घ_ र ङ_ बमोजिमका सदस्यहरूको मनोनयन उपकुलपतिको सिफारिशमा सभाले दुई वर्षको लागि गर्नेछ ।
१४_ कार्यकारी परिषदको् काम ,कर्तव्य र अधिकार देहाय बमोजिम हुनेछः–
क_ सभाका निर्णयहरू कार्यान्वयन गर्ने गराउने ।
ख_ विश्वविद्यालयको वार्षिक कार्यक्रम, बजेट, प्रगति विवरण, लेखा परीक्षणल प्रतिवेदन, अन्य प्रतिवेदन र प्रस्तावहरू तयार गरी स्वीकृति वा अनुमोदनको लागि सभामा पेश गर्ने ।
ग_ विश्वविद्यालयको चल अचल सम्पत्तिको सञ्चालन, संक्षरण रेखदेख गर्ने ।
घ_ विश्वविद्यालयको लागि प्रदान गरिएका आर्थिक तथा अन्य सहयोग ग्रहण गर्ने ।
ङ_ विश्वविद्यालयको चल अचल सम्पत्तिको हक हस्तान्तरण गर्न वा कुनै सम्झौता, करार वा ठेक्का पट्टा गरी दिने, लिने ।
च_ विद्यार्थी शुल्क निर्धारण गर्ने ।
छ_ निजी क्षेत्रमा सञ्चालन गरिने क्याम्पसहरू -महाविद्यालयहरू_ हरुलाई तोकिए बमोजिम सम्बन्धन दिने र सम्बन्धन दिएका क्याम्पसहरू -महाविद्यालयहरू_ लाई मूल्यांकनको आधारमा अनुदान दिन सिफारिश गर्ने।
ज_ नियमको मसौदा बनाई स्वीकृतिको लागि सभामा पेश गर्ने र स्वीकृत भएपछि लागू गर्ने ।
झ_ यस ऐनको उद्देश्य कार्यान्वयन गर्ने सिलसिलामा आन्तरिक कार्य व्यवस्थित गर्न नियममा नखुलेको विषयमा ऐनको प्रतिकूल नहुने र्गरीआदेश जारी गर्ने .
तर त्यस्तो आदेश त्यसपछि बसेको सभाले स्वीकृत नगरेमा स्वतः बदर हुनेछ ।
ञ_ विश्वविद्यालयका शिक्षक तथा कर्मचारीहरूको दरबन्दी तोक्ने र सेवा आयोगको सिफारिशमा नियुक्ति र बढुवा गर्ने ।
ट_ डीनहरू, कार्यकारी निर्देशकहरू, केन्द्रीय विभागका प्रमुखहरू क्याम्पस र -महाविद्यालय_ प्रमुखहरूको नियुक्ति गर्ने ।
ठ_ तोकिएबमोजिम अन्य कामहरू गर्ने ।
No comments:
Post a Comment